Snart gäller det..

2011-04-15 @ 10:28:49

Måste bara säga att det är MINDRE ÄN 1 MÅNAD kvar nu, rättare sagt 29 dagar!!
Asså, unbelieveble?!? Kan liksom inte fatta, om exakt en månad så är jag i Alanya, ligger antagligen och sover eller kanske på stranden och solar !? Sweeeeeeeet!

Och det är så bra för fram tills jag åker händer det lite, så tiden går fort!! :)

Nästa vecka kommer sis och barnen och MIN BABY!!
Är så himla glad, saknar dom alla så otroligt mycket och jag är glad att Kid följer med också så jag får träffa honom innan jag åker liksom :) <3 How will I survive!?
Kommer sakna dom maassa i sommar!!
 
Nästa fredag blir det trooooligen Ullared också, jag har fortfarande lite beslutsångest.
Lär ju dock inte få något jobb ändå, så kan la lika gärna hänga med ?!
Är ju lite smått och gott jag behöver handla innan vi åker, och kan väl lika gärna göra det där nere!? :D

En vecka innan vi drar äre inflyttningsfest hos Jeszica!! :)

Sen äre ju massa folk man måste träffa innan man drar också!! :D

Hur sjutton ska jag klara mig utan min kanki Linn i Alanya vavavvvava!?!?!?? :(
Kommer kännas knäppt att åka utan henne.
MEN TUUUR säger jag bara att jag har min underbara fruga och mina sweet porks!!! :D <3
Kommer bli totally jävla awesome och underbart kuuul!!!!! :D
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!


Kommentarer

Postat av: Nennoo

Vaddå? Sova SALAK skön du är :D hahhah!



Hoppas du överlever utan linn annars fåru suggla ner henne i en resväska :D:D tamam?

2011-04-16 @ 17:54:48
URL: http://nenno.bloggplatsen.se/

Postat av: Ämmah

hahahhaha men de va ju tidigt när ja skrev!!!:D:D

överlever nog, har ju frugan!! :D <3

2011-04-17 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback