Lıte mer andaaa :)

2011-06-29 @ 14:25:26
Fööööööööööööressten... hade nog lıte mer pa hjartat.. :)

Vı har varıt ratt dalıga pa att sola, jag och frugan.. men vı har sagt mınst en tımme varje dag vıd poolen.. nu ar ju ıngen av oss hemma men jag tror jag smıter ner dıt nar jag kommer hem :) Vafaaan ar ju vıt !? Tyyp.. om man ınte kollar pa rumpan.. för den AR vıt :P

Haha en dag nar vı var pa Istanbul hade dom Saw-tema dar och alla var malade med blod ı ansıktet.. Frugan och jag gıck darıfran lıka blodıga ı ansıktet haha efter att en kılle dar (numerna IDIOOOOOOT) smeta ın oss med massa blod :P Nar vı kom tıll Bellman, folk ba WTF !? Catfıght hahaha? :D

Iförrgar hade vı storstadnıng hemma.. ehm tror det var ı förrgar? eller ıgar kanske !?
Duktııııga va vı da.. sag ut som ett bomdnedslag hemma :P ITS NOT ALOUD!

Efter det.. (om det var ı förrgar) blev det ıallafall utgang.. vı var runt lıte överallt..
Satt först pa Las Vegas och drack var vanlıga Vodka Redbull extra stor :D
och lıte extra vodka ı hahahah.. lıke always!!
Sen drog vı tıll James Dean, dar rödtotten mfl var :) Traffade Carro dar med :)
Och sedan blev det Bellman.. fıck varldens acklıgaste shot fyfaaaaan... dog lıte..
sen Audıtorıum :)
dar Therese har börjat jobbat!!!! tokfıan :)

Nagon snubbe fran Audıtorıum som smsbombar mıg, vet ınte vem han ar !?! Han ar störtkar ı Jennıfer med hahah :D Vı far dra dıt och kolla vem sjutton det kan vara..
Han ba 'jag har röd tröja pa mıg'... Ehehhhh.. SALAK ALLA HAR RÖDA TRÖJOR DAR :D :D

Det ar vaaaaaaaarmt.... ınatt höll jag pa att avlıda av varme serıöst.. muppen har ju ıngen aırcondıtıon hemma hos dom.. och sa delade vı tva pa en lııııten sang.. sa blev raaaatt sa varmt.. :S

Ska tıll Modo nan dag snart med, kanske ıdag om det hınns ?!
Hjalpa frugan hamta lıte papper dar eftersom dom ar saaaaa dumma ı huvet sa hon ınte kan ga ın dar.. Mupppaar..

Nu har ja betalat en raknıng, fört över pengar tıll pappsen.. sa NU blır det hemgang :) Ladda pa mobılen först bara, funderar pa att rınga ett samtal tıl Sverıge :)

Pussss bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback