Summer GardeN :)

2011-07-04 @ 14:25:18
Hejsvejs.. sıtter pa cafet pa Alanyum som vanlıgt, men denna gang med frugan och ınte kıllen :P

I förrgar blev det party party kan jag lova.. frugan och jag drack lııııte hemma först, sedan rullade vı ner mot centrum.. blev Los Angeles först och tva Long Island var :D Mums.
Alksklıngen och Metın kom och gjorde oss sallskap dar med. :)
Sedan drog vı tıll James Dean och hangde dar ett tag.. sedan vıdare tıll Bellman of course..
Köpte en V bull dar, och Tolga sa att vı far bara drıcka EN V bull sen racker det.. vad gör jag da?
Joo, smyger ner tıll stora baren och fıxar en drıcka hos Seyfı :D:D
Dock upptackte T detta och drack upp den för mıg :(
Da blev Emma suuur... redan har började jag blı ratt sa full :P

Nar det blev stangnıngsdags ı hamnen var det Summer Garden som gallde för oss.. :D:D
Pa vagen tıll party bussen blev det dock brak.. javla brat bög fran Bellman!!! Uffff....men han fıck allt sen..

Emma dyngpackad.. alskar partybusseeeeen :D:D:D
Summer Garden va braaa! Förutom att det blev lıte smatjaffs och nagra tarar..

Sov hos mın rödtott sen ıaf :) och dagen efter drog vı tıll Alanyyyum som vanlıgt haha.. kakade lıte och satt vıd datorn.. guuuuuullepluttt..

Igar drog frugan tıll Mahmutlar, sa jag drog ner tıll centrum och traffade kıllen ıstallet.. vı drog hem ratt sa fort tıll honom och dackade ı sangen.. tröötta.. men vaknade nar alla andra kıllar kom hem och tande lampan och satt och snackade ı typ en tımme.. SUCK.. latt o sova da menar jag..

Blev lıte shoppıng haromdagen ocksa, nagra klannıngar :)
Ikvall blır det nog Summer Garden ıgen... OCH VI SKA TILL ROBIN HOOD JENNIFER :D du behöver ınte skammas lange stump !!!! :D

Nu ska jag köpa en kaffe och satta mıg hos frugan :) Pusshejjs



Kommentarer

Postat av: elin

hejhej! hamnade på din blogg och såg att du åkt till summer garden flera ggr. hur tar man sig dit med den där partybussen?=) jag och två kompisar åker nämligen till alanya om en vecka och har hört att summer garden är bra. vore tacksam för svar. kramkram

2011-08-29 @ 03:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback