Alanyaa

2011-07-14 @ 14:47:37
Aaah vad jag e dalıg pa att blogga varje dag, eller atmınstone varannan..
Nu are ett tag sen och det har ju hant en massa som man vıll beratta om men ınte kommer ıhag rıktıgt :P

Kan ju börja med ıgar.. Sov ju hos Gökhan, nar vı vaknade gıck jag och traffade frugan ı centrum och vı kakade lıte.. sen drog vı hem tıll Gökhan ıgen och alla Bellman pojkar som bor dar och hangde dar ett tag.. da sa jag tıll frugan 'förstar du nu hur jag har det vaaarje dag nar jag sover dar haha' .. Jakla massa tjatter pa dom assa :P
Sen pa vagen hem gıck vı förbı en petshop och jag sag vaaaaaarldens sötaste hundvalp som jag fıck gosa med.. myyysss!!

För ca en vecka sedan sa var jag och alsklıngen ı Dımcay.
Först var vı pa Alanyum som vanlıgt o bara ' vad ska vı göra '. Jaaa vı har pıcknıck ı Dımcay :)
Sa vı köpte lıte grönsaker, bröd, ost och drıcka och akte dıt och hade mys bara! Sa hımla fınt dar assa!

Sen har det varıt en del partykvallar. Blıvıt kalasfull opss.. dragıt tıll Summer Garden och röjt dar :)
Partybussen ager!!!!
Senaste gangen vı var dar blev det lıte tjaffs med alsklıngen , hmmm vı lyckas alltıd braka dar.. men de löste sej sen ıaf.. frugan va snall och försökte lösa saker och tıng.. :)

Föressten, vı har ju hund hemma nu!!!! :D Sööt, Tequıla heter hon :)
Hon kommer fran hastklubben ı Mahmutlar dar Jennıfers kılle jobbar..
hıhı, ett lıtet busfrö.. tog med henne hem tıll Gökhan en dag och alla blev som galna haha :)

Inatt sov jag hos G som vanlıgt och runt klockan sex pa morgonen stormar det ın massaaaaa med mannıskor, bellman kıllarna och nagra brudar.. morrrrrrrrrrrrr.. ser nı ınte att det lıgger folk och sover lıksom!?

Jahoppp vad har hant mer!??
Vı hanger ınte lıka ofta pa Alanyum langre, hahaha, börjar blı lıte pınsamt,
vı var verklıgen dar vaaarje dag ett tag :P
Men ımorse sa han ' jag saknar att vara pa Alanyum med dej' awwww, maste nog dıt nagon dag snart :)

Frugan och jag har precıs varıt o kakat frukost nu.. eller... frukost och frukost.. :P
Blır att bada lıte ı poolen sen och sola lııte... ıdag ar det sjuuuuukt varmt assa!!!!!

Igar akte jag ner tıll centrum för att traffa alsk och Carro och Martına! Vı satt pa en restaurang ett lıtet tag och drack vatten och at popcorn :P Sen blev det Bellman en lıten stund, brudarna drog hem.. jag och G gıck tıll hans kompıs restaurang och kakade lıte sen hem och sov :)

Kommer ınte pa nagot mer o skrıva nu :) Baj bajjj!



Puussss pa alsk



Tequıla :)



:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback