Min födelsedag fortsättning ;D

2011-07-29 @ 20:19:01
Ush vad dålig jag är på att blogga asssååå... men iallafall, sist jag skrev så vare ju min födelsedag och jag var hemma och skulle fixa mig..
Vi drog ju ner till centrum för att äta middag. Det blev jag, älsklingen, Jennifer, Tolga, Martina, Becca, Carro och mot slutet Metin som var med :) Mys!
Vi åt mat och hade trevligt.. helt plötsligt går "Happy Birthday" låten på, en chokladtårta med ljus rullar in och alla sjunger för mig :) Så blev att mumsa tårta med :) Snälla frugan som fixade den överasskningen!
Efter middagen drog grabbarna till jobbet och vi brudar drog hem för att festa till det! Nice!
Tog taxi ner till hamnen runt 12 ungefär och fortsatte partyt på Bellman !! :D Minns inte om vi var på James Dean också ? Mycket möjligt...
Hade iallafall en kanonbra födelsedag !! Tack alla !! :)
Dom senaste dagarna har det varit mycket myskvällar här hemma med alla brudarna !! :D
Vi har kollat på film och ätit godis, sedan intagit lite alkohol och rullat ner mot centrum.. har varit hur mysigt som helst och riktigt trevligt..
Häromdagen hade vi barbeque.. suuupergott.. Drog te Kipa och handlade massa mat och sen hem oh grilla !! Kyckling och kött, tzatziki, sallad, majskolvar och potatisklyftor! Nammnammm...  :)
Även varit med älsklingen en maaaaasssaaa.. pusss.. igår va vi på Alanyum, ååh länge sen :)
Vårat ställe juu :) Idag har vi slappat typ hela dagen och bara myst..
Haha häromdag när vi skulle ner till centrum jag frugan, martina, becca och carro åkte vi med väärsta party bussen :D fan vad kul vi hade haha !!
Haft lite sleepover också.. älskling sov över två dagar, myssss !!
Jahaaa vad har mer hänt ??? :P Vill inte åka heeem !!! :( :( Ufff..
Fick föressten en parfym och ett armband i present av martina becca å carro :)
pusshejjsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback