2 weeks left!! <3

2011-04-30 @ 10:15:37

2 småå fnuttiga veckor kvaaar today! :D
Svårt att fatta riktigt... !
Funderar på att boka tåget upp te Arlanda idag, och sen måste man ju köpa mer bagagevikt.
Fyfaan kommer bli waaay more than 20 kg asså! :L
Vad äre mer kvar att göra? Betala ytterligare en jävla räkning haha, damn!

Har varit sjuk sen igår natt.. Ush va riktigt illa ett tag asså :( Men nu ä jag på bättringsvägen iaf!!
Barnen är oxå sjuka, stackarna.. Vi som skulle te majbrasan ikväll... Får se hur alla mår sen!
Dom åker hem på måndag, dont like!! :( Kommer sakna sjukt mycket <3

Vill att mami och papi ska komma hem nuuu, för dom skulle köpa keso hihihi. Har bara druckit lite blåbärssoppa på hela dagen igår och idag... och liiite sallad då.
Tänker på hur det kommer bli i Turkey.. ja MÅSTE ha keso asså. Det verkar ju som att dom har ngt liknande där men jag hoppas bara det är gott :O ! Can't live without!

Asså.... jag SKA pierca tungan i Turket.. har bestämt mig för det!! :D
Vill verkligen haaaaa, + att det är billigare att göra det där :D :D
Naaaaaajs!

Nu ska jag ta en dusch, det behövs! Bye byeee ;D


Kommentarer

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

2011-05-15 @ 11:01:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback