my biiiirthday :D

2011-07-23 @ 14:38:20
Heey ;D ;D
Idag är det en speciell dag, nämligen min födelsedaaaaa :D !! Hela 23 år, börjar bli gammal ?!
Hittils har ja spenderat dagen med älsklingen.. vi fick sova själva inatt <3
utan hans hundra kompisar.. SKÖNT !!
Åt frukost tillsammans .. ehm fruksot och frukost men aaah...
sen köpte han en present till mig, ett jättefint halsband :) <3
Sen hem till fruuugan :) som va nyvaken.. blåste upp lite ballonger.. handla dricka och snacks till ikväll!
Ska fixa oss snart för ikväll blir det först middag med alla brudar, Tolga, förhoppningsvis älsklingen och kanske 2 andra svenskar på TLC! :)
Sen hem till oss och förkröka !!! :D
Rulla ner mot hamnen och va på Las Vegas först, och senare Bellman :D Kommer bli DYNG ikväll !!!!! :D
Ska bli så jävla kul !!
Igår fick jag en jättefin klänning av frugan, tack ! <3
Vi var ju ute igår och vid tolvslaget sa DJ på Bellman "Happy birthday Emmaaa" :D
Haha älsklingen som fixade det :P
Häromdagen blev det kaffe på starbucks med brudarna, mys !! och en glass i hamnen :)
Haha föressten, älsklingen har börjat jobba på Bellman nu !! :D
Han är såååå söt när han springer runt i sin Bellman t-shirt, ååååh! :D
Igår hade han stylat till håret lite annorlunda, seeeeexit!
Har letat som en galning efter jäkla partyhattar som vi skulle ha på oss ikväll men tror ni man hittar det?
-NEJ! Så typiskt.. :P Hade varit kul!
Neee nu måste jag fixa mig lite !! :D Seeee ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback