Hey hey Alanya!!

2011-04-17 @ 15:48:13
26 dagar.............. sweeeet!
Grejade med resväskan idag, packade ner lite skit :D Blandannat singstar, lite klänningar och bikinis!!
<3

Igår blev det att dricka lite med Linn och Jeszica!! Me like!
Sjöng lite singstar och tog massa bilder haha!
Cyklade ner till Gruvan! Jag skjutsade Linn, fyfan vilken fart vi hade i backen :D
Trodde för ett ögonblick att bromsarna inte funkade så både jag och Linn tänkte " Nu DÖR vi" Hahahah :)
Inte jättemkt folk på krogen direkt men, va ju där med mina babes iaf! Blev lite cider och tequila!
Sen drog Linn å jag hem te henne och fyllekäka lite och kollade på en film innan vi däckade i sängen :)

Lovely väder ute idag, men orkar inte gå ut. Kommer få massa lovely days om 26 dagar mohaha..
Ser dessutom ut som ett troll just nu...........

Laga lite mat kanske ?! Är sugen på min kycklinggryta.. eller någon god omelett... eller salllad ?!

IT'S TIME TO PARTY IN THE SUN, HEY HEY ALANYA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback