Alanya <3

2011-07-18 @ 18:39:52

Hejsvejjs!!
Sitter på ballen och svettas bort typ.. vaaarmt ..
och bakis !! har blivit alldeles för mkt festande dom senaste dagarna känner jag :P
och vart ska vi ikväll? JO CENTRUM :) Dock inte massa dricka !! Lovar :D
Igår blev det veerkligen en karate fylla, herregud vad full jag var.....
Började med lite drinkar hemma.. Hakan var här en sväng med..
sen tog vi bussen till centrum, frugan tog ut pengar.. lämnade bank kortet till Tolga eftersom hon är sååå bra på att tappa saker ;) typ.. sen blev det Casablanca..
Mötte upp älsklingen också innan såklart.. efter Casablanca drog vi till James Dean och slutligen Bellman :D
Jag var såååå full.... way too much drink! Haha älsklingen jobbade lite igår också.. han skulle jobba ikväll också på Bellman men fattade inte riktigt vart ?? Det märks.. Han ba " Neeeej ja kan inte jobba för då kommer du gå till Robin Hood och James Dean och bla bla bla.. utan mig!!!" .. Stackars liten =)
Blev Summergarden igår med , som vanligt... MEN.. INGET BRÅK :D INGA TÅRAR :D Duktiga jag...
Hrrmm brukar alltid lyckas böla när vi åker till Summergarden och bråka med gökhan.. men igår va de sååå bra så :) i förrgår när vi va där grät jag som aldrig förr tror jag.. hahaha det var illa asså... och pinsamt..
När vi skulle åka hem med partybussen igår från summergarden blev det dock lite bråk.. som frugan sa , jag var offret i det hela och älsklingen var hjälten som skyddade mig :D vi blev typ avkastade bussen men Tolga fixade så vi fick komma med igen...
Idag har jag och frugan varit i Mahmutlar på hästklubben och lämnat tillbaka lill vovven =) tomt utan henne här , ingen som springer runt och naffsar en i tårna.. :P
Ska köpa en rosa liten leksaksbil till Gökhan sen.. lovade han de igår :D haha..
Kissie är i Alanya ufffff..
Imorn blir det stranden eller poolen bestämmer jag :D Vi ska åka och bada i mahmutlar nån dag med på den stranden..
Häromdagen var jag , Gökhan och Metin på Alanyum.. vi skulle gå på bio och se nya Harry Potter filmen men ingen engelsk text, jäääkla skit !!!! :( Får vänta tills jag kommer tillbaka till Sverige då..  vi lekte lite istället i leklandet hehe :)
Samma dag lånade jag och Gökhan Metins moppe :D De va kuuul! Vi åkte upp till borgen en sväng =) MySS!! Så fint där!! :)
Lovar att slänga upp lite bilder snart, har massa snygga på gulleplutten!!!
Pusshejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback