Glass i hamnen :)

2011-07-02 @ 14:38:07
Hejsvejs!
Sitter just nu med frugan på TLC i centrum och har ätit jordgubbsglass, mums :)
Vi tog med oss datorn hit för att nörda lite eftersom dom har internet ^^
Idag har vi en Jennifer-och-Emma dag eftersom vi alltid är på varsitt håll nuförtiden typ :P
Hon hänger i Mahmutlar och jag hänger med rödtotten på Alanyum :P
Igår så hade vi barbeque hemma. Tolga skötte grillen, det blev kyckling, tog sitt lilla tag med grillen men efter ett tag såå :D Pommes och sallad till det. Och någon mexico sås. Mummmaaa!
Tycker det är på tiden att vi har taco kväll med!
Efter grillningen dansade Tolga med mitt löshår på sig hahah , jättesexigt!
Sen blev det en powernap, och efter det fixade jag mig lite för att dra ner till hamnen och träffa Gökhan :)
Alex och Ali och deras flickvänner var också med och vi satt på en restaurang och drack fisk akvarium :D
med sex on the beach i. Gött, och billigt!
Efter det drog jag och Gökhan hem ett tag.. sen ut igen, till James Dean och Bellman.
Sen hem och sova hos honom igen :P Myyss...
Självklart hängde vi på Alanyum igår med, like always :) Vårat place liksom :D
Ikväll blire BANNE MIG PARTY MED FRUGAN! Hon har varit lite off på sistone :D
Kanske kör Summer garden också! Wohoooo nice!! :D :D
Byyeee byeeeee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback