25 days left..

2011-04-18 @ 16:40:14
... känns som tiden går rätt fort ändå :)
& på torsdag kommer mina gullungar, läängtar så sjukt mkt!
Massa myyys, och långa härliga promenader med Kid i skogen :) KÄRLEK <3

Ullared närmar sej också, naaajs! Länge sen jag var där ju :)

Imorn ska jag göra en grej också, haha, ska inte skriva vad här men lite nervös är jag allt :P
Passa på att ta ut lite turkpengar då med, när man ändå är i stan ?! :D
Kommer kännas fiiiint.. ! Har ju turk mynt hemma också..

Taggar med skööön partymusik nu! Life is beautiful!
Men får samtidigt sitta å lyssna på brorsan å hans kompis när dom spelar sitt jäkla krigarspel :P

Träffade Linn nere på "stan" förut. Satt å njöt av värmen och solen! Lovely!

Storstädat mitt rum idag med, då blev mami glad.
Möblerade om lite också, jag hade sängen typ mitt ut i rummet så man knappt kunde ta sej fram haha :P
Men fiint blev det nu!

Naaaaj, en cigg på det kanske ?!
Pösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback