Never gonna leave this bed

2011-04-20 @ 10:23:53

23 daysss!
men bara 2 dagar kvar tills mina älsklingar kommer, åååh!
MYSPYS TIME! <3

Igår var jag ju en sväng till Linköping, passade på att köpa ett par solbrillor som jag velat ha väldigt länge, snygga! Slipper jag gå med mina lila hela tiden, dom är snygga men inga man orkar gå med jämt liksom :P
Sen blev det ju lite work jao!
Ska jobba ikväll med, men för tillfället har jag djävulskt ont i halsen...

Har skrivit en liten (eller liten och liten) inköpslista tills på fredag!
Är ju faktiskt lite som behövs :D
Så ska jag träffa Carro där nere också, hon bor ju i närheten av Ullared!
Kul !! :D <3

Nästa vecka ska jag gå och hitta på något med mitt hår.
Har tid den 4 maj egentligen men ska ändra så det blir lite tidigare, så min gullunge Ellen kan följa med innan dom åker hem igen.
Men vad ska man göra ?? Blonda slingor? Rött ? Kanske mörkare hår än vad jag har nu ?

Jag har ju haft lite olika frisyrer och färger om man säger så ha ha :P




Blont är ju alltid snyggt, på sommaren, eller hur !? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback